Regulamin sklepu

Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU FEMIGIRLS.PL

 

 

1.    INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sklep internetowy femigirls.pl (dalej łącznie jako „Sklep”) prowadzi Aleks Nowicki „Alex” z siedzibą w Warszawie, adres: 02-495 Warszawa, Jacka i

Agatki 4/13, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS ,

REGON 142713260 , NIP 5222840217, która jest również administratorem danych osobowych Klientów Sklepu. W dalszych postanowieniach Regulaminu, w celu uproszczenia komunikacji, posługujemy się określeniem: „femigirls.pl”,

„my” lub stosujemy inne zaimki określające pierwszą osobę liczby mnogiej.

  1. W regulaminie („Regulamin”) opisaliśmy zasady dokonywania zakupów towarów zaprezentowanych w Sklepie („Towary”), rejestracji swojego konta oraz innych usług opisanych w Regulaminie.
  2. Regulamin możesz sprawdzić w stopce
  3. Informacje o Towarach, które możesz kupić w Sklepie są zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, w szczególności 71 Kodeksu cywilnego.
  4. Towary w Sklepie są szczegółowo opisane. Na stronie internetowej znajdują się informacje w szczególności o właściwościach Towaru, jego cenie, materiale, z którego jest
  5. Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe, zdjęcia, projekty, lay-out Sklepu, opisy produktów i inne jego elementy objęte są prawami autorskimi i nie mogą być bez zgody pl kopiowane lub w jakikolwiek sposób wykorzystywane do własnych celów.

 

 

 

1.    ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY TOWARÓW

  1. Zapoznaj się z Regulaminem, a przed złożeniem zamówienia lub założeniem konta w Sklepie, zaakceptuj jego treść. Bez akceptacji Regulaminu nie będziesz mógł nabywać Towarów lub korzystać z innych usług za pośrednictwem
  2. Informacje, które nam podajesz w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Pamiętaj, że możemy odmówić realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji zamówienia podejmiemy próbę kontaktu w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.
  3. Dokładamy starań, aby korzystanie przez Ciebie ze Sklepu było sprawne i Działamy zgodne z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa w tym przedmiocie.
  4. Nie możesz podejmować działań, które mogą spowodować zagrożenie bezpieczeństwa Sklepu, bezpieczeństwa Twoich danych oraz danych innych klientów lub bezpieczeństwa dokonywanych zakupów.
  5. Korzystając ze Sklepu jesteś zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:

  1. a) nie możesz ingerować w jakikolwiek sposób w środowisko systemowe Sklepu, w tym szczególnie poprzez wprowadzanie do niego szkodliwego (złośliwego) oprogramowania lub podejmowanie innych działań, mających na celu bezprawną ingerencję w Sklep;
  2. b) jesteś zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem opisanym w Regulaminie – korzystanie z funkcjonalności Sklepu w jakimkolwiek innym zakresie niż określony w Regulaminie jest zabronione;
  3. c) nie możesz korzystać ze Sklepu w sposób, który mógłby zakłócić jego funkcjonowanie lub spowodować uciążliwości dla innych jego użytkowników lub pracowników Sklepu, w szczególności nie możesz przesyłać na adresy dostępne na stronach Sklepu reklam lub innych informacji, które mają taki charakter,
  4. d) nie jesteś uprawniony do korzystania z treści, opisów, zdjęć lub innych elementów graficznych Sklepu do użytku własnego, lub użytku innych podmiotów. Pamiętaj, że wszelkie tego typu elementy Sklepu objęte są prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystywane bez jej
  5. Dla niektórych marek Towarów wprowadziliśmy ograniczenia co do ilości sztuk modelokoloru, które możesz kupić w ramach jednego zamówienia. Informację o tym otrzymasz, gdy dodasz do Koszyka maksymalną ilość sztuk w ramach danego

 

 

III.  ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY TOWARÓW

 

  1. W Sklepie możesz dokonywać zakupów Towarów oraz korzystać z usług świadczonych przez pl na zasadach opisanych w Regulaminie.
  2. Zamówienia w Sklepie możesz składać całą dobę, jednak zamówienia złożone w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) będą realizowane w najbliższy dzień
  3. Zamówienie możesz złożyć po zalogowaniu się na swoje konto w Sklepie lub składając zamówienie jako gość.
  4. Poprosimy Cię o podanie danych niezbędnych do realizacji składanych zamówień. Wszystkie konieczne dane oznaczymy w formularzu zakupowym jako Bez podania wymaganych danych nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia oraz wystawić faktury.
  5. Aby złożyć zamówienie będziesz musiał dochować następujących czynności:
  6. a) po wybraniu Towarów dodaj je do „Koszyka” wybierając odpowiedni rozmiar, ilość Towarów, ich kolor, a następnie przejdź do „Koszyka” i postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na stronie Sklepu,
  7. b) masz możliwość zmiany zawartości Twojego „Koszyka” przez usunięcie Towarów lub dodanie nowych Towarów, jak również zmianę danych podanych do momentu kiedy klikniesz przycisk „Zamawiam i płacę”/”zapłać teraz”,
  8. c) kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”/”zapłać teraz”, oznacza, że złożyłeś nam ofertę zakupu wybranych przez Ciebie Towarów na zasadach opisanych w
  9. Po złożeniu oferty otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą podstawowe informacje dotyczące Twojego zamówienia, w tym: ilości zamówionych Towarów, ich ceny i kosztów dostawy, wybranego rodzaju dostawy i płatności, przewidywanego czasu realizacji zamówienia, Twoich danych oraz danych Ten e-mail będzie zawierał również informacje o sposobie składania reklamacji oraz zasadach odstąpienia od umowy sprzedaży. Pamiętaj, że ta

wiadomość stanowi tylko potwierdzenie otrzymania przez Sklep Twojego zamówienia.

  1. Po otrzymaniu Twojego zamówienia poinformujemy Cię o przekazaniu go do weryfikacji w magazynie, a następnie po weryfikacji zamówienia prześlemy kolejną wiadomość e-mail, w której

 

potwierdzimy realizację złożonego przez Ciebie zamówienia („Potwierdzenie realizacji zamówienia”) lub odmówimy przyjęcia Twojej oferty zakupu Towarów ze Sklepu i wskażemy przyczyny odmowy.

 

  1. Wiadomość email wskazana w punkcie 7 powyżej (Potwierdzenie realizacji zamówienia”) oznacza, że umowa sprzedaży wybranych przez Ciebie Towarów została zawarta na zasadach opisanych w tym
  2. Możesz w każdej chwili spróbować anulować swoje zamówienie – wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli zdecydujesz się anulować złożone zamówienie, to w każdym wypadku prześlemy Ci maila potwierdzającego anulowanie zamówienia.
  3. Jeżeli wybrałeś płatność online, Twoje zamówienie zostanie anulowane jeśli:
  4. a) dane teleadresowe są na tyle niedokładne, że uniemożliwia to dostawę lub kontakt z Tobą w celu potwierdzenia danych,
  5. b) Twoja płatność za zamówienie nie nastąpi w przeciągu 5 dni roboczych
  6. Do złożonych zamówień wystawiamy elektroniczny imienny paragon na zakupione Towary. Taką paragon otrzymasz na maila podanego przy składaniu zamówienia. W celu uzyskania faktury do danego zamówienia musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta: kontakt@femigirls.pl

14. DOSTAWA I ODBIÓR TOWARÓW

 

  1. Towary zakupione w Sklepie dostarczymy na wskazany przez Ciebie w zamówieniu adres na terenie Rzeczpospolitej Możesz również wskazać adres dostawy Towarów do wybranych państw poza granicami Polski na zasadach określonych w punkcie VIII Regulaminu.

 

  1. Zazwyczaj realizujemy zamówienia w terminie do dwóch dni roboczych, w zależności od wybranej metody dostawy Towarów. Dostarczenie Twojego zamówienia może się opóźnić w okresach wzmożonych zakupów w Sklepie, w okresach świątecznych, jednak dokładamy starań, aby Twoje zakupy dotarły do Ciebie maksymalnie w terminie 7 dni od otrzymania przez Ciebie Potwierdzenia realizacji wysyłki i zamówienia. Możemy opóźnić realizację Twojego zamówienia do czasu zaksięgowania przez nas zapłaty ceny za Towary, w przypadku wyboru płatności online.

 

  1. Towary dostarczymy do Ciebie w następujący sposób:
  2. a) firmą kurierską na wskazany przez Ciebie adres na terytorium Polski,
  3. b) do wybranego punktu odbioru– według opcji udostępnionych przez pl

 

Szczegółowe informacje o formach i kosztach dostawy Towarów znajdziesz tutaj: https://femigirls.pl/pages/platnosci-i-dostawy

 

 

1.    CENY I METODY PŁATNOŚCI

  1. Ceny Towarów w Sklepie podajemy w polskich złotych. Podane ceny zawierają podatek
  2. Możesz opłacić zamówienie wybierając jedną z metod płatności dostępnych w Sposoby płatności dostępne w Sklepie prezentowane są na podstronie

Metody płatności: https://femigirls.pl/pages/platnosci-i-dostawyoraz w procesie zakupowym na kroku z wyborem metody płatności.

  1. Pamiętaj, że możemy zmienić ceny Towarów w Sklepie, zmienić asortyment, wprowadzać promocje lub inne obniżki produktów, ale zmiany takie nie będą naruszały zawartych już umów sprzedaży lub praw Klientów, którzy korzystają z określonej

 

 

1.    REKLAMACJE TOWARÓW

  1. W Sklepie sprzedajemy wyłącznie nowe i oryginalne
  2. Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie Towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz postanowieniami
  3. Reklamację możesz złożyć w następujący sposób:
  4. a) odeślij reklamowany Towar z pisemnym opisem wady – możesz skorzystać z udostępnionego przez nas formularza reklamacyjnego pobranego ze strony Sklepu, ale nie jest to konieczne,
  5. b) reklamację prześlij listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: POV MAGAZYN ZWROT FEMI GIRLS NATOLIN 68 A 05-825 GRODZISK MAZOWIECKI.
  6. c) otrzymasz od nas informacje o sposobie rozpatrzenia Twojej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamowanego przez Ciebie
  7. Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów:
  8. a) Informujemy, że Klientowi będącemu konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń:

 

  • możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. z 2016 r., poz. 1823), tj. np. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Warszawie.

 

  1. II) wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd

Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

 

Bezpłatną pomoc konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interesów świadczą także organizacje społeczne, takie jak m.in. Federacja Konsumentów (https://federacja- konsumentow.org.pl).

 

  1. b) Jednocześnie informujemy, że powyższe postępowanie ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
  2. c) Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako konsument, jesteś także uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia

roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE, zwanym dalej „Rozporządzeniem w sprawie ODR”.

  1. d) Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Poniżej zamieszczamy link do platformy ODR: eu/consumers/odr.

 

Stosownie do Art. 1 Rozporządzenia w sprawie ODR celem powstania platformy ODR jest udostępnienie konsumentom narzędzia ułatwiającego niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na terytorium Unii Europejskiej.

 

  1. e) Nasz adres do kontaktu z Klientem to: kontakt@femigirls.pl
  2. Postanowienia niniejszego pkt VI powyżej stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

 

 

VII.  ZWROTY TOWARÓW – ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Jeżeli nabywasz Towary jako konsument, to możesz odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyn, na zasadach określonych poniżej. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci w odniesieniu do umów:
  2. sprzedaży zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  3. sprzedaży zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. sprzedaży gazet, periodyków lub czasopism z wyjątkiem umów o prenumeratę.
  5. Możesz odstąpić od umowy sprzedaży Towarów w Sklepie w terminie 30 dni od dnia odbioru Towarów.
  6. Możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w następujący sposób:
  7. a) poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy mailem na adres kontakt@femigirls.pl
  8. b) skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy i umieść go w paczce zwrotnej.
  9. c) jeżeli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres e-mail Sklepu, to niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie takiego oświadczenia w informacji zwrotnej przesłanej na Twój adres e-mail,
  10. d) zachowasz termin na odstąpienie od umowy jeżeli przed jego upływem nadasz przesyłkę pocztą lub wyślesz do nas maila z oświadczeniem o odstąpieniu,
  11. e) odeślij Towar, którego dotyczy odstąpienie od umowy, na adres:

 

POV MAGAZYN ZWROT FEMI GIRLS ul. NATOLIN 68 A 05-825 GRODZISK MAZOWIECKI.

  1. Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży Towarów:
  2. a) będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów odesłania do nas Towaru, którego dotyczy odstąpienie,
  3. b) zwrócimy Ci otrzymane od Ciebie płatności, niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu. Zwrócimy również koszty dostawy jeżeli zwracasz wszystkie zakupione w ramach jednego zamówienia Towary. Możemy wstrzymać się ze zwrotem Twoich płatności do czasu otrzymania od Ciebie zwracanego Towaru lub przesłania przez Ciebie dowodu odesłania tego Towaru – zależnie co nastąpi wcześniej.
  4. c) zwrotu dokonamy przy użyciu tej samej metody, którą wykorzystałeś do dokonania zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na zwrot przy użyciu innych środków

– w każdym wypadku nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem zapłaconych kwot,

  1. Pamiętaj jednak, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania nabytego Towaru.
  2. Postanowienia niniejszego pkt VII stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

 

 

X.      INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNA

 

  1. Za pośrednictwem Sklepu femigirls.pl świadczy na rzecz Klientów drogą elektroniczną następujące usługi:
  2. a) umożliwiania zawierania umów sprzedaży on-line Towarów w Sklepie, zgodnie z Regulaminem,
  3. b) umożliwienie przeglądania treści na stronach Sklepu.
  4. Jesteś uprawniony do odstąpienia od zawartych umów sprzedaży Towarów w Sklepie na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa oraz w
  5. Aby korzystać ze Sklepu zgodnie z jego funkcjami potrzebujesz:
  6. a) dostępu do sieci internet,
  7. b) korzystania z typowej przeglądarki internetowej typu: Chrome, Safari, Opera, FireFox lub podobne,
  8. c) konta poczty
  9. Możesz złożyć reklamację co do świadczonych przez femigirls.pl usług przesyłając wiadomość e-mail na adres Biura Obsługi Klienta: kontakt@femi-girls.pl lub kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta. Składając reklamacje opisz czego ona dotyczy, wskaż nam również swoje oczekiwania co do tego, jak ma być załatwiona. Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie najszybciej jak to będzie możliwe, a w każdym razie uzyskasz odpowiedź w terminie 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia.

10. ZAPISY KOŃCOWE

  1. Przed zawarciem umowy sprzedaży produktów w Sklepie powinieneś zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść. Przy każdym zamówieniu umożliwiamy Ci przeczytanie O zmianach Regulaminu

poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, jeżeli posiadasz konto w Sklepie. W przypadku gdy nie będziesz akceptował planowanych zmian, możesz zażądać usunięcia swojego konta w Sklepie w każdym czasie.

  1. Do sprzedaży produktów w Sklepie stosujemy prawo
  2. W sprawach, których nie uregulowaliśmy w Regulaminie stosujemy odpowiednie przepisy prawa
  3. Możemy zmienić Regulamin w przypadkach takich jak:
  4. a) zmiana przepisów prawa lub ich interpretacji przez odpowiednie organy lub na skutek orzeczeń sądów, jak również wyjaśnień, interpretacji lub zaleceń wydanych przez odpowiednie organy państwowe, jeżeli ma to znaczenie dla postanowień Regulaminu,
  5. b) zmiana sposobu świadczenia usług objętych Regulaminem, co może być spowodowane przyczynami technicznymi i technologicznymi, względami bezpieczeństwa, potrzebą usprawnienia działania Sklepu lub podniesieniem jakości świadczonych przez nas usług,
  6. c) zmiana zakresu lub sposobu świadczonych usług na podstawie Regulaminu przez wprowadzenie nowych funkcji lub usług, modyfikację lub wycofanie dotychczasowych funkcji lub usług,
  7. d) zmiana sposobów płatności lub wysyłki,
  8. e) konieczność wprowadzenia zmian
  9. Zmiany Regulaminu mają zastosowanie do umów sprzedaży Towarów w Sklepie zawartych po wejściu w życie